Soalan Lazim 

Siapa yang boleh dihubungi untuk mendapatkan lebih banyak maklumat atau bantuan?
Bagaimana penyedia kandungan dapat mengambil dokumen spesifikasi teknikal untuk mengkaji keperluan sistem?
Bilakah permulaan pengebilan untuk yuran bulanan kod pendek?
Apa yang diperlukan oleh penyedia kandungan untuk menjalankan perkhidmatan ini?
Bagaimana penyedia kandungan menyediakan perkhidmatan mereka ke pangkalan pelanggan pengendali tempatan yang lain?
Adakah perkhidmatan CPA Premium SMS serupa dengan perkhidmatan Bulk SMS?
Adakah penyedia kandungan perlu memohon Sambungan VPN untuk menyambung ke sistem CPA?
Adakah penyedia kandungan perlu membayar yuran persediaan sebanyak RM2000 dan yuran bulanan kod pendek RM500 ditambah cukai perkhidmatan untuk menikmati kedua-dua saluran SMS & MMS?
Adakah saluran WAP tersedia?
Apa faedah dan fungsi utama Perkhidmatan CPA?

Tidak Dapat Mencari Bantuan Yang Diperlukan?

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.

email us

E-mel Kami

 

Kami akan hubungi anda tidak lama lagi.

find a store

Cari Lokasi Rakan Niaga Enterprise Kami

Cari Rakan Niaga Enterprise yang terdekat anda.

contact key account manager

Hubungi Rakan Niaga Perusahaan

Get in touch with your Key Account Manager for urgent assistance.

Polisi Kuki

Kami menggunakan kuki di laman ini untuk memberikan pengalaman terbaik dengan menyediakan kandungan paling relevan untuk anda. Dengan menekan 'Terima', anda bersetuju untuk menyimpan kuki di dalam peranti anda. Lihat Notis Privasi kami untuk info lanjut.