Tiada Bayaran Selama 6 Bulan
Miliki iPhone 16e, 15 Pro & 15 TANPA sebarang bayaran untuk 6 bulan pertama. Dapatkan perantauan global PERCUMA & 1,000GB Data 5G kelajuan tinggi bersama peranti baharu anda. Info lanjut di sini.
Stor U Business ialah kedai dalam talian yang direka khas untuk pelanggan Syarikat Korporat (CC) bagi melayari, membeli dan mengurus pelan mudah alih serta jalur lebar korporat, peranti dan banyak lagi.
Sila sediakan dokumen berikut dalam format PDF atau JPEG:
Untuk membuat pesanan, pilih barangan yang anda ingin beli dan masukkan alamat e-mel apabila diminta.
Pengguna kali pertama Stor U Business: Anda akan dibimbing untuk mengisi maklumat syarikat bagi membuat akaun.
Pengguna sedia ada Stor U Business: Log masuk dengan alamat e-mel berdaftar anda dan teruskan ke pembayaran.
Jangan risau! Anda boleh memohon kata laluan baharu dengan mengklik “Forgot your password?” (Lupa kata laluan anda?).
Anda boleh membuat bayaran menggunakan FPX, kad kredit/debit Visa atau Mastercard yang dikeluarkan di Malaysia, atau melalui perbankan dalam talian. Sila ambil perhatian bahawa kad kredit yang dikeluarkan di luar negara tidak diterima untuk pembayaran di Stor U Business.
Jika transaksi berjaya, anda akan menerima e-mel pengesahan yang mengandungi nombor rujukan pesanan.
Jika anda tidak menerima e-mel pengesahan, sila hubungi khidmat pelanggan untuk mengesahkan status pesanan anda sebelum mencuba membuat bayaran semula, bagi mengelakkan pembayaran berganda.
Status Pesanan |
Deskripsi |
Pembayaran Gagal |
Pembayaran tidak berjaya. |
Menunggu Pembayaran |
Pembayaran telah dihantar, tetapi pembayaran belum diselesaikan. |
Pesanan Diproses |
Pembayaran telah berjaya. |
Sedang Dihantar |
Pesanan telah berjaya diproses dan dihantar kepada vendor penghantaran. |
Pesanan Dihantar |
Barangan telah diserahkan kepada pelanggan. |
Menunggu Pengaktifan |
Produk atau SIM memerlukan pengaktifan oleh pengguna. |
| Pesanan Selesai | Pesanan telah disiapkan sepenuhnya dan ditutup. |
| Pesanan Dibatalkan | Pesanan telah dibatalkan sama ada oleh pelanggan atau disebabkan oleh tamat masa sistem. |
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Kami akan hubungi anda tidak lama lagi.
Cari Rakan Niaga Enterprise yang terdekat anda.
Get in touch with your Key Account Manager for urgent assistance.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}