Tiada Bayaran Selama 6 Bulan
Miliki iPhone 16e, 15 Pro & 15 TANPA sebarang bayaran untuk 6 bulan pertama. Dapatkan perantauan global PERCUMA & 1,000GB Data 5G kelajuan tinggi bersama peranti baharu anda. Info lanjut di sini.
Sebaik sahaja anda menerima pesanan anda, pastikan anda memeriksa barangan dengan teliti dan pulangkan sebarang item yang salah atau mempunyai bungkusan rosak kepada rakan penghantaran kami.
Untuk pembelian yang dibuat dalam talian, anda boleh menghubungi kami di +6018 388 1318 dan kami akan mengatur penghantaran peranti baharu sekiranya barangan disahkan rosak.
Apabila anda menghubungi kami, kami juga akan memerlukan nombor pesanan anda untuk tujuan pengesahan serta gambar item rosak yang perlu dikongsi melalui e-mel. Alamat e-mel akan diberikan selepas kes anda dirujuk.
Jika peranti anda tidak dapat dihidupkan selepas anda menerima penghantaran, sila hubungi kami dalam tempoh 48 jam dari masa anda menerima bungkusan tersebut.
Tidak, anda tidak perlu membayar caj penghantaran untuk memulangkan peranti yang rosak dan tidak boleh dihidupkan.
Setelah pembayaran anda diproses, anda tidak boleh membatalkan atau menukar pesanan anda.
U Mobile mempunyai dasar tiada bayaran balik. Sila pastikan anda membaca terma dan syarat kami sebelum membuat pembayaran.
U Mobile tidak akan menghubungi anda untuk meminta maklumat kad kredit. Jika anda menerima e-mel mencurigakan yang berkaitan dengan U Business Store daripada alamat e-mel yang tidak berakhir dengan @u.com.my, sila hubungi khidmat pelanggan kami dengan segera untuk mendapatkan bantuan.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Kami akan hubungi anda tidak lama lagi.
Cari Rakan Niaga Enterprise yang terdekat anda.
Get in touch with your Key Account Manager for urgent assistance.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}