iPhone 16
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
Anda boleh membuat aduan menerusi saluran berikut:
Aduan Bukan Berkaitan Rangkaian
Untuk aduan ini, anda perlu memberikan nombor telefon dan penerangan tentang isu yang dihadapi.
Aduan Bukan Berkaitan Rangkaian
Jika anda menghadapi isu ini, anda dinasihatkan untuk membuat penyelesaian pada peranti anda dengan mengikuti langkah berikut:
Sekiranya isu berterusan, anda dikehendaki menyediakan maklumat berikut untuk penyiasatan:
Perakuan
Anda akan menerima perakuan bahawa aduan anda telah difailkan
Memahami Aduan Anda
U Mobile akan menilai sama ada maklumat yang diberikan adalah mencukupi untuk siasatan lanjut. Perkhidmatan Pelanggan kami akan menghubungi anda secara terus sekiranya terdapat maklumat lanjut lain yang diperlukan. Sila pastikan anda boleh dihubungi melalui mod komunikasi yang dinyatakan supaya kami dapat memastikan aduan anda dilayan dengan segera. Aduan yang difailkan akan ditutup jika Khidmat Pelanggan kami gagal mendapat maklumat yang diperlukan selepas 3 percubaan untuk menghubungi anda tidak mendapat maklum balas dari pihak pengadu. Walau bagaimanapun, jika isu masih berterusan, anda dikehendaki membuat aduan baharu kepada kami dengan maklumat yang diperlukan, seperti yang dinyatakan di atas.
Penyiasatan dan Penemuan
U Mobile akan melakukan penyiasatan sebaik sahaja maklumat mandatori dikongsi. Perkhidmatan Pelanggan kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan penemuan dan penyelesaian selepas aduan dikemukakan.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}