
Pelan Pascabayar
Temui pelan Pascabayar terbaharu kami, Pelan Pascabayar 38 yang dilengkapi dengan 30GB Data Pantas dan Panggilan TANPA HAD. Dapatkan sekarang dari RM38/bulan!
Ya, Pelanggan yang Layak masih akan mendapat subsidi Jaringan Prihatin RM15 sebulan jika mereka beralih dari satu Penyedia Perkhidmatan ke Penyedia Perkhidmatan yang lain. Walau bagaimanapun, Pelanggan terlebih dahulu diminta untuk menghentikan perkhidmatan dengan Penyedia Perkhidmatan sedia ada. Anda hanya dibenarkan untuk beralih sebanyak 3 kali maksimum selepas pendaftaran dengan Penyedia Perkhidmatan yang pertama (contohnya: Penyedia Perkhidmatan A> Penyedia Perkhidmatan B> Penyedia Perkhidmatan C> Penyedia Perkhidmatan D) sepanjang program berlangsung.
Tidak, Pelanggan yang Layak tidak akan dapat beralih ke Penyedia Perkhidmatan lain dalam masa 30 hari dari tarikh pendaftaran.
Ya, selagi Pelanggan yang Layak beralih dari rancangan Prabayar ke Pascabayar (atau rancangan Pascabayar ke Prabayar) yang merupakan sebahagian daripada rancangan yang layak di bawah program Jaringan Prihatin.
Ya, anda boleh beralih ke pelan data lain selagi ia merupakan sebahagian daripada tawaran yang tersedia untuk pelanggan Jaringan Prihatin, dan pelan data tersebut layak mendapat subsidi sebanyak RM15 sebulan.
Pelanggan yang Layak perlu menamatkan subsidi Jaringan Prihatin dengan Penyedia Perkhidmatan sedia ada terlebih dahulu, sebelum meneruskan pendaftaran dengan Penyedia Perkhidmatan baharu untuk program Jaringan Prihatin.
Bergantung pada kontrak pelan dan subsidi yang dipilih, anda dapat menukar hingga tiga (3) Penyedia Perkhidmatan sepanjang program berlangsung.
Anda boleh menamatkan talian pada bila-bila masa. Namun, anda hanya boleh menebus maksimum sekali sebulan sama ada dengan Penyedia Perkhidmatan sedia ada atau Penyedia Perkhidmatan lain. Contoh: Sekiranya anda telah menerima subsidi (untuk pascabayar) atau menebus (untuk prabayar) sebelum menamatkan talian dengan Penyedia Perkhidmatan sedia ada, anda tidak lagi akan dapat menebus subsidi RM15 daripada Penyedia Perkhidmatan lain dalam bulan yang sama.
Maaf, anda tidak layak untuk menikmati subsidi Jaringan PRIHATIN RM15/bulan selepas bertukar ke pelan yang tidak layak.
Walau bagaimanapun, anda boleh kembali ikut serta (opt-in) melalui selfcare selepas anda bertukar semula ke pelan yang layak untuk terus menikmati subsidi.
Sebagai contoh, jika anda bertukar dari U28 (pelan yang layak) ke GX68 (pelan yang tidak layak), anda boleh terus menikmati subsidi RM15 setiap bulan selepas anda membuat ikut serta.
Anda boleh daftar melalui pautan ini https://portal.u.com.my/selfcare
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
MyUMobile App
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Twit pertanyaan anda dan kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}