
Pelan Pascabayar
Nikmati sehingga 1000GB data 5G dengan pelan U Postpaid™ baharu kami. Ketahui lebih lanjut!
GX38 ialah data prabayar untuk telefon pintar anda. GX38 sah selama 30 hari dan talian prabayar anda haruslah aktif untuk menikmati pelan ini. GX38 didatangkan dengan data tanpa had sehingga 12Mbps untuk semua jenis penggunaan, panggilan tempatan tanpa had ke semua rangkaian dan percuma data hotspot 6GB.
Setiap pengaktifan atau pembaharuan GX38 akan dikenakan caj RM38.
Anda boleh menggunakan data tanpa had untuk semua jenis penggunaan pada telefon pintar, termasuk melayari web, media sosial, pengstriman video dan muzik, e-mel dan banyak lagi.
Anda boleh membuat panggilan tempatan tanpa had ke semua rangkaian.
Semua pengguna Prabayar U Mobile, kecuali pelanggan perkhidmatan Jalur Lebar U Mobile, boleh mengaktifkan pakej ini.
GX38 direka untuk penggunaan telefon pintar sahaja.
Data tanpa had adalah untuk penggunaan peribadi di telefon pintar anda. Namun, anda juga mempunyai data hotspot mudah alih tambahan 6GB yang dikongsi dengan peranti lain. Semua penggunaan hotspot mudah alih akan ditolak daripada kuota yang diperuntukkan ini.
Anda boleh terus menggunakan hotspot mudah alih anda pada kelajuan berkurang sehingga 64kbps.
Tiada had kuota data untuk mana-mana pelan Giler Unlimited.
Anda boleh mengaktifkan GX38 melalui saluran berikut:
Aplikasi MyUMobile
Langkah 1 – Lancarkan Aplikasi MyUMobile
Langkah 2 – Pilih Add-Ons
Langkah 3 – Pilih GX38
UMB
Langkah 1 – Dail *118*1*1*3#
Langkah 2 – Pilih GX38 dan sahkan langganan
Pastikan anda mempunyai baki RM38 untuk berjaya mengaktifkan GX38.
Langganan anda bermula pada tarikh perkhidmatan kami diaktifkan, dan akan diperbaharui secara automatik pada akhir 30 hari, selagi anda mempunyai baki yang cukup dalam akaun prabayar untuk memperbaharui rancangan GX38.
Sebagai contoh, jika anda melanggan GX38 pada jam 8.53 malam pada 30 Jun, langganan anda akan diperbaharui pada jam 8.53 malam pada 30 Julai.
Ya. Anda akan menerima notifikasi SMS mengenai status langganan anda.
Ya. Anda akan menerima notifikasi SMS mengenai status langganan anda.
Sekiranya langganan anda gagal diperbaharui secara automatik, baki anda mungkin tidak mencukupi atau akaun anda mungkin dalam tempoh pasif. Sistem akan cuba memperbaharui langganan sekali lagi pada hari berikutnya.
Langganan anda akan dihentikan secara automatik daripada GX38 dan baki yang tidak diguna akan dilucutkan.
Anda boleh melumpuhkan perkhidmatan pembaharuan automatik melalui UMB dengan mendail *118*1*5#.
Anda tidak boleh melanggan GX38 dalam tempoh pasif.
Pelan GX38 anda tidak akan diperbaharui secara automatik dalam tempoh pasif.
Sebarang baki kuota hotspot yang tidak digunakan akan dikeluarkan dan tidak akan dibawa ke langganan baharu.
Sebarang kuota hotspot yang tidak diguna akan dilucutkan semasa pembaharuan seterusnya yang berjaya, dan tidak akan dibawa ke langganan baharu.
Tiada had untuk berapa kali anda boleh mengaktifkan GX38.
Ya, anda boleh melanggan Turbo Booster (RM5 selama 24 jam), Hotspot Booster (3GB pada harga RM3 selama 3 hari) dan Data Booster 5 (Data Berkelajuan Tinggi 10GB pada harga RM5 selama 14 hari).
Anda boleh melanggan Booster melalui saluran berikut:
Anda boleh menggunakan data tanpa had pada rangkaian 4G dan 3G
Anda akan menikmati peningkatan kualiti panggilan tanpa had dan data hotspot 6GB pada kitaran pembaharuan yang seterusnya.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
MyUMobile App
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Twit pertanyaan anda dan kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}