Menangi iPhone Baharu Setiap Tahun
Berpeluang untuk memenangi iPhone baharu setiap tahun dengan iPhone for Life. Beli mana-mana iPhone untuk menyertai peraduan. Ketahui lebih lanjut.
Perubahan pada Tempoh Pasif dikemaskini pada 1 April 2014.
Tempoh Pasif adalah tempoh tangguh yang diberikan kepada pelanggan yang pelannya telah dinyahaktifkan kerana tidak membuat tambahan nilai. Semasa Tempoh Pasif akaun, anda tidak akan dapat membuat panggilan, menghantar SMS atau melayari Internet, tetapi anda boleh menerima panggilan dan SMS. Untuk membuat panggilan dan menghantar SMS, sila tambah nilai. Untuk mengelakkan pembatalan perkhidmatan, sila tambah nilai sebelum tamat Tempoh Pasif.
Semua Pelan Kadar Prabayar terjejas, termasuk Pelan Kadar Prabayar U, Pelan Kadar Prabayar New U, Pelan Kadar Prabayar Power, Pelan Kadar Prabayar Unlimited Power, Pelan Kadar Prabayar Unlimited FUNZ dan Pelan Kadar Prabayar Sedia-5G.
Jika anda seorang pelanggan yang kini berada dalam status Pasif, dan akan berada dalam status Pasif selama lebih daripada 60 hari, talian anda akan ditamatkan. Sila lakukan tambah nilai untuk mengelakkan gangguan perkhidmatan.
Jika akaun anda pasif atau telah tamat tempoh, anda tidak akan dapat menggunakan Internet Mudah Alih Tanpa Had. Pastikan akaun anda kekal aktif.
Setiap tambah nilai RM1 memberikan anda 1 hari panggilan percuma. Jika anda menambah RM10, anda akan mendapat 10 hari panggilan percuma, bermula dari hari anda memuatkan semula akaun anda.
Bilangan maksimum hari panggilan percuma yang anda boleh anda ada ialah 150 hari.
Tempoh sah panggilan percuma anda akan mengikut tempoh sah yang paling lama.
Contohnya, jika anda menambah nilai RM30 pada Hari pertama, anda akan mendapat panggilan percuma sehingga Hari ke-30. Sekiranya anda menambah nilai sebanyak RM10 pada Hari ke-15, kesahan panggilan percuma anda akan kekal sehingga Hari ke-30 dan bukan Hari ke-45. Walau bagaimanapun, jika anda menambah nilai RM30 pada Hari pertama dan menambah nilai RM10 lagi pada Hari ke-25, kesahan panggilan percuma anda akan dilanjutkan sehingga Hari ke-35.
Panggilan akan dicaj RM0.30 setiap minit. SMS ke rangkaian U Mobile akan dicaj 3 sen setiap SMS, dan SMS ke operator tempatan lain akan dicaj 8 sen setiap SMS.
Kesahan kredit adalah 2x nilai tambah nilai anda. Sebagai contoh, jika anda menambah nilai RM10, tempoh sah kredit anda ialah 20 hari.
Anda boleh menyemak baki kredit anda melalui MyUMobile App.
MyUMobile App atau media sosial, kami berada di hujung jari anda.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}