
Dapatkan iPhone 17
Dapatkan iPhone 17 Series terkini di Malaysia dari hanya RM126/bulan. Nikmati pelan terbaik dengan U Postpaid dan penjimatan eksklusif bersama U Family hari ini.
1. Di manakah saya boleh membeli U Home 5G dengan Samsung TV?
Anda boleh ke U Mobile Centre terdekat atau mana-mana Pengedar Sah yang disenaraikan di sini.
Anda juga boleh menghantar pendaftaran minat di sini. Pasukan kami akan menghubungi anda secepat mungkin dengan maklumat lanjut.
2. Siapakah yang layak untuk membeli pakej ini?
Semua pelanggan baharu dan sedia ada U Mobile boleh membeli pakej U Home 5G dengan Samsung TV, tertakluk kepada kelayakan yang disenaraikan dalam Terma dan Syarat.
1. Bolehkah saya membeli U Home 5G dengan Samsung TV dan U Home 5G dengan Router 5G Percuma?
Ya, anda boleh mengaktifkan kedua-dua pakej pada masa yang sama.
2. Bolehkah saya menamatkan kontrak tetapi mengekalkan talian U Home 5G?
Ya, anda boleh menamatkan kontrak dengan menyelesaikan semua baki tunggakan tanpa menamatkan talian tersebut.
3. Saya pelanggan baharu U Home 5G. Adakah saya wajib mengambil Router 5G Percuma apabila membeli U Home 5G dengan Samsung TV Bundle?
Tidak, Router 5G Percuma adalah pilihan dan anda tidak diwajibkan mengambilnya semasa membeli pakej U Home 5G dengan Samsung TV.
4. Mengapa kontrak saya bermula walaupun TV belum dihantar?
Kontrak TV bermula sebaik sahaja pesanan disahkan kerana kami telah mula membuat persediaan untuk penghantaran bersama rakan penghantaran kami.
1. Bilakah saya boleh menjangkakan TV saya dihantar?
Penghantaran di Semenanjung Malaysia akan mengambil masa sehingga 1 minggu manakala penghantaran ke Malaysia Timur akan mengambil masa sehingga 2 minggu bergantung pada tempoh penghantaran.
2. Bolehkah saya menukar alamat penghantaran selepas pembelian?
Ya, anda boleh menukar alamat penghantaran dengan menghubungi pasukan Khidmat Pelanggan kami di 018-3881318.
3. Bagaimana jika saya tiada semasa penghantaran?
Anda boleh menghubungi rakan penghantaran kami untuk meminta penjadualan semula penghantaran.
4. Siapakah yang akan menghubungi saya untuk menjadualkan penghantaran TV?
Rakan penghantaran kami (Servex & MTT) akan menghubungi anda melalui WhatsApp daripada salah satu nombor berikut:
+6 012-9696 485
+6 012-9696 465
+6 012-6392 436
+6 012-5342 996
5. Adakah perkhidmatan pemasangan disediakan?
Pemasangan asas (membuka kotak dan lain-lain) adalah percuma. Pemasangan khas seperti pemasangan dinding akan dikenakan caj tambahan yang perlu dibayar terus kepada rakan penghantaran kami.
6. Bagaimanakah saya boleh menjejak status pesanan saya?
Rakan penghantaran kami akan memberikan anda pautan penjejakan unik untuk menjejak status pesanan anda.
Jika anda tidak menerima pautan penjejakan, sila hubungi pasukan Khidmat Pelanggan kami di 018-3881318.
1. Siapakah yang menyediakan perlindungan waranti untuk TV saya?
TV baharu anda dilindungi dengan waranti selama 2 tahun oleh Samsung Malaysia.
2. Bagaimanakah cara membuat tuntutan waranti?
Sila hubungi Talian Khidmat Pelanggan Samsung di 1800 88 9999 untuk membuat tuntutan waranti.
MyUMobile App atau media sosial, kami berada di hujung jari anda.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}