iPhone 16
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
Temui cara baharu untuk melihat bil Pascabayar/Prabayar anda. Semak contoh di bawah.
Sila ambil perhatian bahawa penambahbaikan ini tidak menjejaskan perkhidmatan yang anda nikmati sekarang.
Langkah 1
Log masuk ke MyUMobile App anda dan kemaskini alamat bil anda dengan pergi ke "Profil Saya" di penjuru kanan atas skrin utama.
Langkah 3
Pilih Pilihan Bil Fizikal anda, kemudian tekan "Sah" untuk meneruskan.
Langkah 4
Bil Fizikal anda telah berjaya diaktifkan!
Sebagai bayaran caj perkhidmatan bulanan, anda akan dikenakan caj RM5 per talian untuk bil tidak terperinci dan RM10 per talian untuk bil terperinci.
Hubungi kami melalui saluran berikut untuk bantuan lanjut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
Anda boleh melihat atau memuat turun penyata bil anda melalui saluran berikut:
Ya, anda boleh memuat turun dan melihat bil anda dari 6 bulan yang lalu melalui Aplikasi MyUMobile.
Ini adalah jumlah yang belum dibayar dari bil bulan lepas. Anda mesti menyelesaikan jumlah yang tepat seperti yang tertera dalam penyata bil dengan segera untuk mengelakkan gangguan perkhidmatan. Ia akan memaparkan angka negative jika terdapat pembayaran lebihan atau baki yang tertinggal dalam akaun anda.
Nota: Bagi bil Prabayar, hanya enam bulan bil terkini anda sahaja yang boleh diambil. Untuk memastikan anda mempunyai akses kepada rekod anda, sila muat turun bil anda secara kerap melalui MyUMobile App, jika diperlukan.
Hubungi kami melalui saluran berikut untuk bantuan lanjut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}