Dapatkan iPhone 17
Dapatkan iPhone 17 Series terkini di Malaysia dari hanya RM126/bulan. Nikmati pelan terbaik dengan U Postpaid dan penjimatan eksklusif bersama U Family hari ini.
Variasi Produk Tersedia
{{formValue.selectedColor.colorLabel}}
Variasi Produk Tersedia
Pelanggan baharu, Tukar ke U dan pelanggan sedia ada yang tidak layak perlu membuat bayaran pendahuluan dengan kadar yang berbeza mengikut pelan mudah alih & model telefon pilihan anda.
Enjoy unlimited 5G broadband
Ensuring seamless connectivity for all your online needs without any data restrictions or boundaries.
Experience the convenience of Plug & Play
Eliminating the hassle of installations, making your connectivity setup effortless and hassle-free.
Immerse yourself in ultra-fast 5G speeds
Outpace traditional connectivity by 10-100X with innovative 5G NR technology, download and upload large data in no time.
Elevate your network to WiFi-6
Granting you faster speeds and lower latency for smoother, more responsive online experiences that loads faster and connects to multiple devices.
Supports 5G NSA & 5G SA
4x4 MIMO
Supports 4G & 4G LTE
2.4GHz & 5GHz
Powerful Wi-Fi 6
Built-in 5G/LTE antenna
Built-in Wi-Fi 2.4GHz & 5GHz antennas
Semak ketersediaan stok peranti pilihan anda di lokasi terdekat dari anda.
Nikmati pengalaman yang lebih baik, pantas dan selamat hari ini.
1. Bolehkah saya membeli U Home 5G dengan Samsung TV dan U Home 5G dengan Router 5G Percuma?
Ya, anda boleh mengaktifkan kedua-dua pakej pada masa yang sama.
2. Bolehkah saya menamatkan kontrak tetapi mengekalkan talian U Home 5G?
Ya, anda boleh menamatkan kontrak dengan menyelesaikan semua baki tunggakan tanpa menamatkan talian tersebut.
3. Saya pelanggan baharu U Home 5G. Adakah saya wajib mengambil Router 5G Percuma apabila membeli U Home 5G dengan Samsung TV Bundle?
Tidak, Router 5G Percuma adalah pilihan dan anda tidak diwajibkan mengambilnya semasa membeli pakej U Home 5G dengan Samsung TV.
4. Mengapa kontrak saya bermula walaupun TV belum dihantar?
Kontrak TV bermula sebaik sahaja pesanan disahkan kerana kami telah mula membuat persediaan untuk penghantaran bersama rakan penghantaran kami.
1. Bilakah saya boleh menjangkakan TV saya dihantar?
Penghantaran di Semenanjung Malaysia akan mengambil masa sehingga 1 minggu manakala penghantaran ke Malaysia Timur akan mengambil masa sehingga 2 minggu bergantung pada tempoh penghantaran.
2. Bolehkah saya menukar alamat penghantaran selepas pembelian?
Ya, anda boleh menukar alamat penghantaran dengan menghubungi pasukan Khidmat Pelanggan kami di 018-3881318.
3. Bagaimana jika saya tiada semasa penghantaran?
Anda boleh menghubungi rakan penghantaran kami untuk meminta penjadualan semula penghantaran.
4. Siapakah yang akan menghubungi saya untuk menjadualkan penghantaran TV?
Rakan penghantaran kami (Servex & MTT) akan menghubungi anda melalui WhatsApp daripada salah satu nombor berikut:
+6 012-9696 485
+6 012-9696 465
+6 012-6392 436
+6 012-5342 996
5. Adakah perkhidmatan pemasangan disediakan?
Pemasangan asas (membuka kotak dan lain-lain) adalah percuma. Pemasangan khas seperti pemasangan dinding akan dikenakan caj tambahan yang perlu dibayar terus kepada rakan penghantaran kami.
6. Bagaimanakah saya boleh menjejak status pesanan saya?
Rakan penghantaran kami akan memberikan anda pautan penjejakan unik untuk menjejak status pesanan anda.
Jika anda tidak menerima pautan penjejakan, sila hubungi pasukan Khidmat Pelanggan kami di 018-3881318.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}


