iPhone 16
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
Sila lihat di bawah seksyen Value Added Services.
Ya, anda akan dikenakan bayaran langganan RM5 untuk setiap pengaktifan semula perkhidmatan CLIR.
Ya. CLIR hanya disokong untuk Panggilan Suara dan Panggilan Video. Namun, hanya Panggilan Suara yang disokong jika anda berada di luar Liputan 3G Mobile U.
Tiada tetapan tambahan yang diperlukan setelah perkhidmatan ini diaktifkan.
Ya. CLIR hanya menyekat nombor anda daripada dipaparkan di telefon bimbit penerima.
Tidak. Setelah CLIR diaktifkan, nombor anda tidak akan ditunjukkan untuk setiap panggilan yang dibuat.
Nombor peribadi - jika penerima telah melanggan Sekatan Pengenalan Talian Panggilan
Panggilan - sekiranya penerima panggilan belum melanggan Sekatan Pengenalan Talian Panggilan
Tidak. Perkhidmatan ini diaktifkan pada kad SIM anda, jadi anda tidak perlu melanggan semula.
Anda hanya perlu menghubungi Pusat Khidmat Pelanggan U Mobile di 018 388 1318 di mana bantuan akan diberikan oleh Wakil Perkhidmatan Pelanggan.
Ya, terdapat caj bulanan sebanyak RM5 untuk penggunaan perkhidmatan ini.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}