
Pra-tempah Keluarga iPhone 15 Pro dan iPhone 15
Dapatkan iPhone 15 series yang terkini dengan pelan U Postpaid Terunggul 5G, dari sekarang sehingga 28 September 2023. Pra-Tempah di U Mobile hari ini!
Sila lihat di bawah seksyen Value Added Services.
Ya, anda akan dikenakan bayaran langganan RM5 untuk setiap pengaktifan semula perkhidmatan CLIR.
Ya. CLIR hanya disokong untuk Panggilan Suara dan Panggilan Video. Namun, hanya Panggilan Suara yang disokong jika anda berada di luar Liputan 3G Mobile U.
Tiada tetapan tambahan yang diperlukan setelah perkhidmatan ini diaktifkan.
Ya. CLIR hanya menyekat nombor anda daripada dipaparkan di telefon bimbit penerima.
Tidak. Setelah CLIR diaktifkan, nombor anda tidak akan ditunjukkan untuk setiap panggilan yang dibuat.
Nombor peribadi - jika penerima telah melanggan Sekatan Pengenalan Talian Panggilan
Panggilan - sekiranya penerima panggilan belum melanggan Sekatan Pengenalan Talian Panggilan
Tidak. Perkhidmatan ini diaktifkan pada kad SIM anda, jadi anda tidak perlu melanggan semula.
Anda hanya perlu menghubungi Pusat Khidmat Pelanggan U Mobile di 018 388 1318 di mana bantuan akan diberikan oleh Wakil Perkhidmatan Pelanggan.
Ya, terdapat caj bulanan sebanyak RM5 untuk penggunaan perkhidmatan ini.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
MyUMobile App
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Twit pertanyaan anda dan kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}