
Pelan Pascabayar
Nikmati sehingga 1000GB data 5G dengan pelan U Postpaid baharu kami. Ketahui lebih lanjut!
Tidak. Perkhidmatan ini diaktifkan secara automatik. Untuk menyahaktifkannya, sila hubungi Pusat Khidmat Pelanggan U Mobile di 018 388 1318 untuk mendapatkan bantuan lanjut.
Tidak. Oleh kerana perkhidmatan ini diaktifkan secara automatik, tiada notifikasi yang akan dihantar selepas pengaktifan.
Tidak. Tiada bayaran untuk mengaktifkan semula CLIP.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
MyUMobile App
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Twit pertanyaan anda dan kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}