Soalan Lazim 

Bagaimana cara melanjutkan kesahan akaun saya?
Berapa lama saya boleh melanjutkan kesahan akaun saya dan berapakah kos perkhidmatan ini?
Bolehkah saya melanggan perkhidmatan ini apabila talian saya pasif? ​
Berapa baki kredit minimum yang diperlukan sebelum melanggan perkhidmatan ini?
Berapa kali saya boleh melanggan perkhidmatan ini?
Adakah saya akan diberitahu apabila berjaya melanggan perkhidmatan ini?
Bolehkah saya membatalkan langganan?

Lebih Banyak Cara untuk Berhubung

MyUMobile App atau media sosial, kami berada di hujung jari anda.

MyUmobile App

MyUMobile App

Hubungi kami melalui MyUMobile App.

Facebook

Facebook

Hantarkan mesej anda melalui Messenger.

Instagram

Instagram

Ada pertanyaan? DM sahaja kami!

Kami menggunakan kuki untuk memberikan pengalaman terbaik dengan menyediakan kandungan paling relevan untuk anda. Klik 'Teruskan' untuk menikmati prestasi optimum. Lihat Notis Privasi kami untuk info lanjut.