iPhone 16
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
Selepas penamatan talian, pelanggan U Mobile boleh memohon permohonan bayaran balik jika masih mempunyai baki ataupun deposit yang terdahulu.
Tidak. Hanya penama akaun sahaja yang boleh membuat permohonan bayaran balik.
Tidak, pilihan bayaran balik untuk pihak ketiga TIDAK dibenarkan.
Kami mengesyorkan pembayaran ke dalam akaun aktif yang berkaitan sebagai pilihan.
Ya, kedua-dua pelanggan warganegara Malaysia dan bukan warganegara Malaysia boleh membuat pilihan permohonan bayaran balik ini.
Tidak, hanya Ringgit Malaysia yang dibenarkan untuk proses pemulangan balik.
Jumlah baki kredit anda akan tertera di dalam bil terakhir yang akan dikeluarkan selepas penamatan talian.
Permintaan bayaran balik mesti dibuat dalam tempoh 3 bulan dari penamatan semua talian pascabayar atau sebelum akaun anda dinyahaktifkan.
Selepas menerima bil terakhir, anda boleh memohon untuk bayaran balik menerusi pilihan berikut:
- Hubungi kami di +6018 388 1318
- Kunjungi salah satu Pusat Perkhidmatan kami
- Hantar e-mel ke customer.service@u.com.my
Wakil dari pusat perkhidmatan U Mobile akan membuat pengesahan dan mengumpul informasi yang diperlukan, termasuk nombor akaun bank anda untuk membuat proses bayaran balik.
Bayaran balik akan dikreditkan dalam masa lapan minggu dari tarikh anda membuat permohonan.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}