
iPhone 15 Pro
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 15 Pro anda melalui pelan U Postpaid Terunggul 5G. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater.
Pelan Harian dan Mingguan 5G ialah perkhidmatan langganan prabayar untuk data yang bertempoh sah selama 1 atau 7 hari. Talian prabayar anda mesti kekal aktif untuk menikmati pelan ini.
Harga | RM3 | RM6 | RM12 |
---|---|---|---|
Data | 1GB | 5GB | 10GB |
Tempoh Sah | 1 hari | 1 hari | 7 hari |
Kelajuan | Tanpa had sehingga kelajuan 5G |
Semua pengguna Prabayar U Mudah Alih yang aktif boleh melanggan pelan ini. Tiada prasyarat untuk melanggan.
Anda boleh melanggan melalui langkah di bawah:
Aplikasi MyUMobile
Langkah 1: Buka aplikasi MyUMobile
Langkah 2: Pilih Add-ons
Langkah 3: Pilih tab Data Harian & Mingguan dan pilih pelan yang ingin dilanggan
UMB
Langkah 1: Dail *118#
Langkah 2: Pilih pelan yang ingin dilanggan
Sila pastikan baki akaun prabayar anda mencukupi dan pelan prabayar adalah aktif untuk pengaktifan yang berjaya.
Pelan 1 hari hanya sah untuk sehari sahaja manakala pelan 7 hari akan diperbaharui secara automatik jika akaun prabayar anda mempunyai baki yang mencukupi.
Percubaan untuk pembaharuan akan dilakukan untuk dua kali sahaja . Percubaan pertama adalah selepas tamat tempoh (baki data akan dibawa dan ditambah ke pelan baharu); percubaan kedua akan dilakukan dalam masa 24 jam selepas tamat tempoh (baki data tidak boleh digunakan lagi dibawa ke hadapan)
*Pembaharuan automatik untuk pelan mingguan hanya akan bermula pada 23 Nov 2022. Semua langganan sebelum 23 Nov tidak akan diperbaharui secara automatik.
Anda boleh dail *118# untuk menguruskan perkhidmatan langganan anda
Ya, pelan Harian dan Mingguan 5G boleh diganda. Jika anda melanggan Pelan Harian dan Mingguan 5G yang sama, kuota data yang tidak digunakan akan dikumpul dan tarikh luput akan dilanjutkan kepada tempoh sah terbaru.
Ya. Penggunaan pelan data anda akan terlebih dahulu menggunakan pelan dengan tempoh sah yang paling singkat.
Ya. Pelan Harian dan Mingguan 5G aakan digunakan sehingga kuota digunakan sepenuhnya atau tamat tempoh, kemudian ia akanmengggunakan data daripada pelan bulanan anda.
Pelan Harian dan Mingguan 5G tiada had kelajuan dan boleh digunakan pada rangkaian 5G.
Ya, anda akan dimaklumkan melalui SMS apabila kuota anda hampir habis. Anda juga boleh semak penggunaan pada bila-bila masa melalui Aplikasi MyUMobile.
Anda boleh menyemak penggunaan data melalui langkah ini:
Aplikasi MyUMobile
Langkah 1: Buka aplikasi MyUMobile
Langkah 2: Klik pada "Lihat Semua Butiran Penggunaan”
UMB
Dail *118#
Penggunaan data akan diambil daripada pelan data milik anda yang sedia ada. Jika tidak mempunyai sebarang pelan data aktif, penggunaan data anda akan diambil daripada internet asas 1GB atau caj PAYU akan dikenakan bergantung pada kadar pelan prabayar anda.
Tidak. Pelan ini bertujuan untuk kegunaan peribadi pada telefon pintar anda sahaja.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
MyUMobile App
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Twit pertanyaan anda dan kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}